lördag 26 juli 2008

Tacos och Bacardi

Åkte in till centrum idag i en svart bil som det var över 35 grader i till en början. Var tvungen att köra med båda sidofönstren nere för att överhuvudtaget kunna andas. Köpte cider till Sandra och tänkte köpa pilsner till mig själv men sneglade på Bacardi Breezers Vattenmelon. Jag valde det sistnämnda - enda nackdelen är att dom kostar så förbannat mycket. Gott var det. Smällde i mig massvis med tacos, breezers och det i kombination med ovan nämnda hetta... gjorde att jag hamnade i någon slags cryostatisk koma i två timmar = jag sov ;)

Skönt var det. Jag fick vara ledig imorgon men på söndag ska jag jobba extra. Det suger plasma men får tänka på guldtiorna som rullar in till semestern både nu i Augusti och sen i December. Sitter och skriver det här efter midnatt, det är enormt kvavt i vardagsrummet...svetten rinner från mig fast jag bara sitter och skriver.

Nu ska jag återgå till Metroid på min DS.

Inga kommentarer: