tisdag 1 juli 2008

Jag är tillbaka i etern

Ja, efter ett långt skypesamtal med Daniel, Joel och Henke har jag börjat blogga igen. Har startat en ny för att visa vilken nystart det här är. Daniel efterfrågade lite info hur det går för mig i Österbybruk. Så jag tänkte avslöja lite om det. Men det tar vi i kommande inlägg. Detta är ju bara en introduktion.

Nåväl, senaste tiden så har jag jobbat rätt mycket, spenderat tid med Sandra samt spelet rätt mycket Quake III Arena och Warsow. Båda är spel som tillhör genren First Person Shooter.

Jag försökte få igång lite spel över nätet med Daniel men vi misstänker att hans router ställer till det så vi får försöka ordna det en annan gång.

Jag och Sandra kommer eventuellt att åka upp till Bollnäs om två veckor. Joel ville dricka pilsner och det låter ju onekligen inte helt fel. Han behövde faktiskt inte ens övertala mig ;) Nån som däremot behöver övertalas är min bror. Joel! Börja övertala.

3 kommentarer:

Henke sa...

först

Daniel Sundström sa...

Välkommen tillbaka!

Rikard Lang sa...

Thank you boys. Länkarna är på G - fixar det antagligen imorgon.