söndag 13 juli 2008

Fest i Bollnäs

Igår var jag och Sandra i Bollnäs. Vi festade loss hemma hos Joel och Lina. Övriga närvarande var Rubensson, Danne och Ida-Karin. Tyvärr kände sig Sandra dålig men var en kämpe och höll ut iaf. Festen pågick till sent på natten. Riktigt trevligt, något vi måste göra om snart (läs: te semestern). Tack Joel och Lina för en (knarrig) sängplats och god frukost.

Har idag spelat en hel del spel. Några spelklassiker jag tycker är värda att nämnas. Kommer inom en snar framtid att sammanställa en topp 10-lista över dom spel jag gillar, tycker har tillfört något extra och som jag återkommer till med jämna mellanrum. Har även fortsatt med projekt Rensa-dator-installera-nytt-operativsystem-backup-föra-tillbaka-allt-ultra-deluxe-conquer. Jag är snart klar. Totalt hade jag runt 400 gig som jag tog backup på. Mycket av det är skit och jag skulle inte fälla många tårar om det försvann - däremot så innehåller backupen en kärna av saker jag INTE får förlora. Dit hör bilder, filmmanus och kanske en handfull låtar.

Imorgon är det dags att tvätta - måttligt roligt men fördelen är ju att man kan gå omkring i kläder som inte luktar apa.

Inga kommentarer: