fredag 25 juli 2008

9 Dagar...

...i rad på jobbet är nu avklarade. Förhoppningsvis slipper jag jobba i helgen men i semestertider gäller inga regler :P Ser fram emot semestern nu. Två hela veckor min första semester någonsin vilket känns obeskrivligt bra. Snackade lite med Thomas häromdan - han är också sugen på att medverka i The Big Slugathon Party of -08 som jag har pratat med Joel om och där jag ser att alla medverkar och drar sitt strå till stacken.

Nu ska jag ut och åka bil i värmen - usch

You know you're right!

4 kommentarer:

Joel Sundström sa...

Jag är alltid på!

Daniel Sundström sa...

Vad är detta för något som jag uppenarligen inte bjudits in till? Är man måhända inte välkommen?

Rikard Lang sa...

Jo men det har vi ju diskuterat Herr Hoodoo... att när vi har semester så kommer vi upp några dagar. Super och spyr som svin. Tittat på film, tar promenader... kanske åker gocart? Ja du vet... såna saker. Klart som fan du är bjuden så lätt kommer du icke undan! :)

Daniel Sundström sa...

Jaha. Ja, men dåså. Vad trevligt. Då är jag glad igen.