fredag 29 augusti 2008

Regn & ledighet

Idag har jag varit ledig. Det har regnat hela dan. Ibland ösregn ibland duggregn så jag kan intyga att jag ej klivit utanför lägenheten idag ;)

Men snart måste jag det för jag tänkte ta en tripp till affären och handla lite råvaror så jag kan tillaga en liten måltid. Sov riktigt skönt i natt. Sängen är guld värd. Om ni sover dåligt, undersök en ny säng den är värd mycket både för kropp och själ. Det var dagens lilla tips.

Kan upplysa herrskapet om att podcasten som jag och Daniel kommer vara inblandade i heter Popcorn. Vi har fortfarande inget startdatum men förvänta er ett program i veckan och med största sannolikhet kommer programmet att publiceras på nätet tidigt lördagmorgon. Så om ni har tråkigt en helg är det bara att lyssna på programmet och hyra den film vi pratat om.

1 kommentar:

Henke sa...

får väl sätta mig och invänta den lördag som första avsnittet publiceras då