fredag 1 augusti 2008

Bär av mot Furuvik

Idag ska jag åka till Furuvik med jobbet och det ser jag fram emot. Tre arbetsdagar kvar nu innan semestern och som jag längtar! Blev ju inget skypemöte och jag tackar er som upplyste mig om det faktum att det i realiteten vore en omöjlighet.

Jag säger istället Lördag klockan 12, låter det bra? Var vänlig tacka ja eller nej som en kommentar i bloggen så att jag kan hålla reda på om det blir något eller inte. Nu låter det här som världens seriösaste styrelsemöte och det är det ju så klart inte :)

5 kommentarer:

Thomas sa...

Jag kommer inte kunna vara med på nått möte. Men ni bestämmer säkert nått bra i alla fall. puss

Rikard Lang sa...

Men om det blir jag som jag funderar på... så åker vi upp den 12:e...en tisdag. Sen åker vi kanske hem lördag eller nåt sånt. Du kan väl ta med malin upp under den tiden? Whaddaya say?

Daniel Sundström sa...

Jag förväntar mig en fullständig rapport från Furuvik.

Rikard Lang sa...

Den kommer imorgon, rapporten alltså. Är för trött för att skriva om det nu.

Daniel Sundström sa...

Nu är det "i morgon". En bra bit mot halva "i morgon" också. Och fortfarande ingen rapport.