tisdag 5 augusti 2008

Mot Bollnäs


Ja då ska jag berätta lite hur jag och Sandra har tänkt.

Vi åker upp till Bollnäs på eftermiddagen den 12/8 - en tisdag. Sen stannar vi till lördag kanske? Det har vi inte bestämt och vi tänker ta dagarna som dom kommer. Lina har erbjudit sängplats för hela perioden som jag uppfattade det. Jag hade dock tagit några glas vin så protester mottages gärna om det inte stämmer.

Vi kommer kanske även att sova en natt hos mormor & morfar. Nå, vad vill ni hitta på? Grilla om vädret tillåter är väl givet? Kanske gocart om alla har tid och lust. Titta på film? Whadda ya say?

1 kommentar:

Daniel Sundström sa...

Jag har en del förslag:

1. Åka gokart
2. Ha filmmaraton
3. Nakenbrottning
4. Brädspelsafton
5. Minigolfturnering
6. Krockett
7. Lyssna på Steppenwolf
8. Spela fotboll
9. Kasta vatten
10. Lägga patiens
11. Bada
12. Rista runor
12. Ista ost
13. Gissa bajset
14. Spela in en film
15. Spela rollspel
16. Swinga
17. Ha ett kungaquiz
18. Lära oss japanska
19. Göra radio
20. Gå hem

Vad tycker du?