tisdag 26 augusti 2008

Säng säng säng...sova sova sova säng säng säng



Jag och Sandra har sen vi blev till höll jag på att skriva... blev ihop ;) sovit i en 120 cm säng. För alla er som avnjutit en sådan säng vet ni att den duger gott och väl för EN person MEN när två personer ska sova i en sådan så gäller det att man tycker om varandra. Det blir trångt, varmt och allmänt lite utrymme att sova på.

Igår ändrade vi på den saken. In till Ikea med en taskig bil. Färden i sig var ett äventyr för Sandras bil började rycka och gå ojämnt. Vi klarade av det tillslut vilket jag är glad för. Det blev två 90 cm sängar samt en bäddmadrass på 180 cm. Jag var så trött igår kväll så jag somnade 21:45. Så tidigt har inte jag somnat på flera år. Det kan ha att göra med att jag började jobba 7 igår och sen när jag kom hem så åkte vi direkt till Ikea etc etc etc.

Jag var med andra ord rejält trött. När jag kollade datorn en snabbis innan jag skulle lägga mig såg jag att Daniel hade frågat mig om när vi ska ha prod.möte ang. podradion. Jag orkade inte svara på det.

Nu undrar jag, kära bloggläsare. Vad för filmteman vill ni att vi tar upp? Bondfilmer? Filmer som utspelar sig på Hawaii? 50-tals filmer? Skriv gärna förslag i kommentarerna.

Inga kommentarer: