söndag 7 september 2008

Litet uppehåll

Som ni märkt så har jag haft ett litet uppehåll i skrivandet. Jag jobbade rätt mycket förra veckan och har varit helt slut. Nu är det snart dags för en ny vecka och nya tag. Ni som bor i Bollnäs kan ju ratta in 98.4 mhz på tisdagförmiddag. Vid 10-snåret om jag inte missminner mig helt så kan ni lyssna på mig snacka film i Daniels program Dingo & The Baby. Jag reserverar mig för eventuella stavfel och fel på hålltiderna. Nåväl, helgen har varit lugn. Jag och Sandra har plöjt igenom Spider-man 1-3, Dark Knight(som endast är värd att ses för Heath Ledger som Jokern. Annars är det en värdelös film.) och nu ska vi kika på X-men.

Marvel vs. DC = Marvel rocks!

På tisdag ska jag även ta spruta inför Indienresan. Blir väl en megastor spruta kan jag ana.

4 kommentarer:

Nico sa...

Är den verkligen så dålig? Jag tyckte att trailern verkade vara ganska intressant, faktiskt. ( Dark Knight, alltså.)

Rikard Lang sa...

Hmm, första gången jag såg den tyckte jag det. Sen har jag inte sett den fler gånger men eh... ja jag ska ge den en chans till.

Men bästa är ju om du ser den själv och skapar en egen uppfattning :)

Daniel Sundström sa...

Det är säkert en okej film, men jag tror att den har blivit lite för mycket uppsnackad bara för att Ledger är död och att det är hans sista roll. Så folk får för stora förväntningar och så är risken att de blir besvikna. Missförstå mig rätt, Ledger är säketr skitbra i filmen, det är inte det. Men frågan är om han och filmen är så bra som alla snackar om ...

Rikard Lang sa...

Ledger gör en bra tolkning av Jokern helt klart. Men i övrigt så gillar jag inte filmen. Bale som är en av mina favoskådisar kan inte jobba med ett sånt här dåligt manus :(