onsdag 24 september 2008

Spruta

Igår skedde det äntligen. Jag är inte speciellt förtjust i sprutor men den som administrerade sprutan var väldigt duktig och jag kände faktiskt hör och häpna ingenting. Jag kanske inte ens fick en spruta men betalade 600 kr för nån slags illusion att jag nu är skyddad mot Hepatit A och B. Vem vet, det blir spruta om en månad igen också.

Min gode vän Daniel, om jag nu får uttrycka mig så har skapat en wrestlingblogg som jag kommer följa med stort intresse. Jag har installerat en feed reader så att jag själv slipper hålla reda på alla bloggar utan jag får allt samlat i ett och samma program. Det känns tryggt ;)

Ingen radiosändning på fredag tyvärr så jag får ladda inför nästa fredag. Personalfest på fredag, det ser jag fram emot. Ska införskaffa något drickbart imorgon.

Inga kommentarer: