söndag 1 mars 2009

AC/DC

Dagen till ära så fick jag vad jag måste säga är den bästa presenten någonsin. Jag fick en bussresa ner till Göteborg och biljetter till AC/DC i sommar!!! Jag är helt överlycklig. Hade försökt få tag på biljetter till när dom var i Stockholm men dom tog slut på en grisblink. Så det här kommer som en grov överaskning.

Första konserten för mig på länge. Sandras bonuspappa följer också med, han fick samma present han. Så det blir väl whiskey på bussresan ner och sen hög musik med dom levande legenderna från Australien.

4 kommentarer:

Stellas mamma sa...

Jag säger det igen alltså, vilken brud! :)

Nico sa...

Grattis, grattis. :) (Både till biljetterna och födelsedagen.)

Rikard Lang sa...

@stellas_mamma: hehe, synd att ni inte kan hänga med.

@nico: danke danke, vad får jag i present av dig då? ;)

Nico sa...

Rikard: Eh.. Kanske kan bjuda på en glass, någon gång? :P